miercuri, 23 ianuarie 2008

from aciliu village


2 comentarii:

Metiu spunea...

Stimate domnule Terbea!
Mi-am permis sa sau zna pe paginile publicate de tine ps Net.
E reconfortant sa regasesti cate ceva din satul natal, cu atat mai mult ca vine de f. departe.
Regret, nu-mi amintesc s-o cunosc pe sotia ta, care-i probabil acileanca, i-mi cer scuze!
Eu sunt Valerea lu' Petrica bugnerului, de langa ai suciului, poate asa ea-s va da seama de cine-i vorba...Ma bucurca ti-am gasit bloggul si astfel mai vad si eu poze din sat. Am si eu o gramada, deocamdata nu stiu cum trebuie publicate aici, voi invata...
Nu sunt rezident in tara, de aceea caut Aciliul pe Google. Momentan ma ocup cu realiyarea unei monografii a Aciliului,mai dureaza ceva, cand voi fi gata va voi anunta, poate va va interesa.
Cu stima, Metiu Valeriu

Elenus spunea...

Stimate domnule Metiu Valeriu, acum vine randul meu sa-mi cer scuze ca intervin pe acest blogspot cu un comentariu, insa ma bucur mult cand vad ca exista interes pentru un sat deosebit cum este Aciliul, cu oameni la fel de deosebiti. Este un sat pe care il iubesc foarte mult si asta fiindca este satul natal al mamei mele si locul unde mi-am petrecut nenumarate vacante in copilarie si nu numai. Mama era pe numele de fata Stroia Maria, sau Maria a lui Simion, si locuia la numarul 50, fata in fata cu poteca ce urca pe coasta din Aciliu. Nu stiu daca o cunoasteti... Interesul meu in comentariul dumneavoastra mi-a fost starnit insa si de faptul ca vreti sa realizati o monografie a satului Aciliu. Ma gandeam ca va pot ajuta cu niste poze superbe ale satului, pe care le-am realizat acum doi ani, sau cu alte detalii privind oamenii de-acolo. Mi se pare ca faceti un lucru deosebit si va multumesc din suflet, pentru ca oamenii care provin din acel sat, precum si putinii care au mai ramas acolo, o merita pe deplin. Ma puteti contacta pe adresa de email elenapav@hotmail.com.

Cu deosebita stima, Elena Pavelescu, o iubitoare a meleagurilor acilene.